Szemléletformáló kampányok

Tavaszi nagytakarítás

A koronavírus miatti korlátozások pozitív hatása, hogy nagyban megnövekedett a kirándulók, túrázók száma az országban. Ezen pozitív hatás mellett sajnos nőtt a környezet terhelése is. Sokan a természetben hagyják szemetüket. A kampány célja, hogy minél többen ragadjanak kesztyűt és szemeteszsákot, és túrájuk során annyi szemetet juttassanak vissza a civilizációba, amennyit csak tudnak. Edukációs értékkel is bír, hiszen így több ember látja, hogy mennyire fontos környezetünk tisztasága. Az akcióról készült képeket #aktívmagyarország és #tavaszinagytakarítás hashtagekkel megjelölve az Facebookon vagy Instagramon mindenki megmutathatja a nagyvilágnak, hogy mennyivel tette élhetőbbé a bolygót. Az ügy mögé olyan influencerek álltak mint Szakács Gergő, Rákóczi Feri, Szabó Zsófi és sokan mások. Számos cég és civil szervezet csatlakozott a kezdeményezéshez, így a Decathlon, az Under Armour, a legtöbb nemzeti park és erdészet, önkormányzatok sorakoztak fel.

1,5 méteres előzési oldaltávolság

Számos európai országban már helyi közlekedési szabályokban is előírják, hogy a kerékpárosokat városban legalább 1, városon kívül másfél méteres távolsággal előzzék. A hazai közlekedési szabálymódosítások előkészítéseként edukációs kampánysorozatot indítottunk, amiben videókkal, rendezvényekkel és sajtótájékoztatókkal mutatjuk be a szabály fontosságát.